Sunday, June 3, 2012

وہ ٹائٹینک جہاز کس طرح مل گیا


وہ ٹائٹینک جہاز کس طرح مل گیا

1983 میں ، امریکی بحریہ کے نیول (ONR) ریسرچ کے دفتر ، بعد میں اور بحریہ کے (ONT) ٹیکنالوجی کے دفتر ، ایک 2.8 ملین ڈالر DSL دیئے ایک انقلابی ریسرچ گاڑی بلایا Argo / جیسن کا نظام تعمیر کرنے کے لئے. ترقی کا پہلا مرحلہ یہ Argo تلاش نظام ، ایک towed کم روشنی کی سطح پر ٹی وی کیمروں اور 20،000 فٹ کی گہرائی کو کام کرنے کے قابل سے لیس گاڑی کی کوشش کی عمارت تھی. Argo کامیابی ٹائٹینک سائٹ پر 1985 کے موسم گرما میں تھا عیش و آرام کی لائنر ہے جس کے نتیجے میں دریافت ٹیسٹ ،.

پروٹوٹائپ جیسن گاڑی ، ایک دور کا آپریشن بہت چھوٹے یا tethered نام جیسن جونیئر گاڑی ، اور گہرے سمندر میں استعمال کے لیے ایک فائبر آپٹک سامان ہینڈل کرنے کا نظام کی ترقی کی ٹیسٹنگ 1986 میں ایک اہم چیلنج تھا. فائبر آپٹک کیبلز ، عام آج اگرچہ ، استعمال میں گہرے سمندر میں ہیں اور ضرورت اہم انجینرنگ کے ایڈوانسز میں نہیں تھے. روایتی سماکشیی محدود بینڈوڈتھ کے ساتھ unlikable کیبل ، فائبر آپٹک کیبلز رنگ منظر کشی ، دیگر ڈیٹا اور بجلی کی ایک بڑی تعداد کی نشریات کی اجازت دیتے ہیں. کسی کو کامیابی سے ایک ROV کا آپریشن بہت گہرا پانی ، عام طور پر فائبر گہرے سمندر میں اس طرح آپٹک تار نظام کے لئے استعمال میں تھا.

اصل جیسن کے بعد ریٹائرڈ - 2002 ء میں کامیاب آپریشن کے دس سال تھی اور موجودہ جیسن ، 6،500 میٹر (21.320 پاؤں) کو گہرائی تک پہنچنے کے قابل سے بدل دیں. وہ گاڑی ، اس وقت مغربی بحر الکاہل میں سمندر میں ، یو ایس نیشنل ڈیپ امریکی سمندر تحقیق کمیونٹی کے لئے WHOI ڈوب چلاتی سہولت کا حصہ ہے.

گاڑی میں بہتری الیکٹرانکس کئی اپ گریڈ اور ایک ہدف دونک نظام ، جو ایک آپریٹنگ سب میرین کے ساتھ منسلک آواز نشر کرنے ، تربیت ASW اکائیوں کو پیش ہدف کی حقیقت کو بہتر بنانا AMPS کا اہل بناتا کے علاوہ شامل ہیں. دونک ہدف کی درخواست تھی ، جانسن کا کہنا ہے کہ ، "کیونکہ ASW عملے اور sonobuoys ہے آبدوز کی پوزیشن سے باخبر رھنے کے استعمال کرنے کے لئے تلاش. یہ اپ گریڈ انسٹال کرتے ہوئے ، انہوں نے نہ صرف بصری کا پتہ لگانے اور سطح کا رڈار کا استعمال کرتے ہوئے تربیت ، بلکہ sonobuoys اور دیگر دونک نظام کا استعمال کریں گے. تو کتے AMPS چند منٹ کے لئے پیرسکپ ایسٹیآئ سطح کے قریب بلند ، ASW عملے ریڈار کے ساتھ گاڑی کے لئے نظر موقع دینے ، اور پھر submerging ، ان دونک نقطہ نظر دے کر ایک زیادہ حقیقت پسندانہ ہدف موجود تھے. "جانسٹن نے مزید کہا کہ ورزش کے اس طرح کے کئی تکرار ، بنو حاصل کر سکتے ہیں کنارے کے علاقے میں سب میرین کی سرگرمیوں تخروپن.

نومبر 2001 ء کی طرف سے ، قبولیت کی جانچ کی گئی تھی مکمل ، اور گاڑی PMRF کی طرف سے موصول ہوا تھا. اراکین کی ITT کے اہلکاروں ڈویژن تو تربیت یافتہ ، ایک ٹھیکیدار کی سہولت ، کون چلاتا ہے اور برقرار رکھتی ہے اس کے بعد AMPS کی طرف سے استعمال کی کمپنی. قبولیت کے بعد ، PMRF اپ گریڈ کی گاڑی پر کیا کام کرنے کو کہا. جانسٹن "پہلی بات ہم نے کی وائرنگ اور سامان کی جگہ کا تعین ، منظم کی طرف سے الیکٹرانکس کے ڈیزائن کو بہتر بنانے تھا". "ہم نے یہ کیا serviceability بہتر بنانے کے لئے ، یونٹ کی بحالی بہت آسان بنا رہے ہیں. بحالی کے تکنیکی ماہرین مزید خرابیوں کا سراغ لگانا چوکیوں ، ٹریس کی وائرنگ آسانی سے ، تلاش اور عیب دار اجزاء اور سینسر کی جگہ لے سکتے ہیں. اجزاء کے علاوہ rearranged تھے اور برقناطیسی مداخلت اور اسٹاک کو کم کرنے کے تبرکشیت. ہم بھی الیکٹرانکس کی ایک اضافی سیٹ بنایا ہے ، تاکہ ایک مسئلہ جہاز کی صورت میں ، پوری الیکٹرانکس ستمبر اسپیئر سیٹ سے تبدیل کر سکتا ہوں ، AMPS بند کو کم سے کم. جبکہ AMPS اب بھی ہے آن لائن ، تکنیکی ماہرین الیکٹرانک کتے مسئلہ آف لائن کی مرمت "کے نئے الیکٹرانکس مثلا اینڈ جی کے ساتھ ایک معاہدے کے تحت تعمیر کیا گیا تھا اور ہے 5300 الیکٹرانکس لیب خلائی میں مغربی Bethesda آپریشنل کوڈ پر عمل کرنے کے لئے تجربہ کیا..

ذرائع کے مطابق :

No comments:

Post a Comment

  • Read this blog in another language