Tuesday, October 9, 2012

Jak Garrett Camp založena v historických StumbleUpon ložnic do ruky nedal Brada O'Neil



Jak Garrett Camp založena v historických StumbleUpon ložnic do ruky nedal Brada O'Neil

StumbleUpon je objev motor (forma motoru rozhlasu) Vyhledá a doporučuje, aby obsah webu svým uživatelům. Jeho vlastnosti umožňují uživatelům zjistit a hodnotit webové stránky, fotografie a videa, které jsou přizpůsobené jejich vkusu Pi řešit pomocí peer-sourcing a komunitních principů.

StumbleUpon byla založena v listopadu 2001 Garrett Camp, Geoff Smith, Justin LaFrance a Eric Boyd během času Garettově na postgraduální škole v kanadském Calgary.

Camp spoluzaložil v roce 2001 přitom StumbleUpon postgraduální práci v historickém rodné Kanadě. Od té doby prošel company've STI spravedlivý podíl vzestupů a pádů - a Camp byli tam, přes to všechno.

V podstatě BYLO StumbleUpon dojdou ložnic STI spoluzakladatelů 'nahoru až do konce roku 2005, kdy se ujala 1.500.000 dolarů na financování v počáteční a kroutit do San Francisca.

Ve chvíli, kdy na něj v podniku, který jsem se cítil opravdu vzlétlo HAD: "Když jsme absolvovali polovinu milión značky (v registrované uživatele) se zdálo, že reálnější.

Popularita softwaru lákavého Silicon Valley investor Brad O'Neill, aby oznámení o společnosti a pomoci s přechodem k San Franciscu, stejně jako Dovoz Po získávání finančních prostředků v celkové výši 1.200.000 dolarů z jiného anděla investorů Ram Shriram včetně (Google) Mitch Kapor (Mozilla Foundation), první kolo kapitál a Ron Conway.

Krátce nato v roce 2007, prodala na StumbleUpon WS eBay za 75 miliónů dolarů. Ale tak jako mnoho velkých fúzí a akvizic, že ​​integrace se nakonec fungovat, av roce 2009 jeden z historického tábora a originální spoluzakladatelé Geoff Smith koupil StumbleUpon zpět spolu se skupinou investorů.

Tábora odhodlání StumbleUpon, v dobrém i zlém v oboru jedinečná zdá Pokud je na etiketě "sériový podnikatel" je často nosí jako odznak cti.

Technologie je na prvním místě - Více než dvě třetiny z 80 StumbleUpon je osoba zaměstnance je technická, řekl Camp, který je sám Vyškolený jako softwarový inženýr. "Je toho tolik, technika pod kapotou. Strávili jsme hodně času dělat systém, a teď je to dost složité a pokročilé. "

"Myšlenku poskytovat doporučení, aniž by přesně věděli, co chcete, může být užitečné v mnoha místech," řekl jsem. "Vytvořili jsme tento backend, a teď se můžeme soustředit na jednom nebo dvou platforem najednou. Ale Jediným omezením [pro růst] je počet inženýrů máme. "

Použijte kolaborativního filtrování StumbleUpon je automatizovaný proces, který kombinuje strojové učení s lidskými názory jsou pracovníci přednost, vytvořit virtuální společenství stejně smýšlejících webových surfařů. Webové stránky Hodnocení aktualizovat osobní profil (blog ve stylu záznam hodnocených míst) a vytvářet vzájemné sítí webových surfařů spojených společným zájmem.

Uživatelé sazba na místě tím, že mu palec nahoru, palec dolů na StumbleUpon panelu nástrojů výběru a může zanechat komentář, další volitelně na webu kontrolní stránku, která se vyskytuje na uživatelově blogu.

Dává palec nahoru stránkách na webu a proto byly umístěny pod uživatele "oblíbené". Kromě toho, uživatelé narazí mají schopnost na své osobní zájmy, jako je "Historie" nebo "Hry".

V dubnu 2007 byl zahájen StumbleThru služba StumbleUpon, který umožňuje uživatelům z panelu nástrojů narazí do míst, jako je YouTube, cibuli, veřejné vysílací služby a Wikipedia.

Jak 13. června 2010, používat StumbleThru stránky patří BBC.com, Blogger, Break.com a CNN.com a CollegeHumor a Flickr.com a FunnyorDie.com a Howstuffworks.com a HuffingtonPost.com a Metacafe.com a Pbs.org , PhysOrg, Rolling Stone, vědecký Američan, cibule, Wikipedia, Wired.com, Wordpress, a Znalost uživatel použít Stuble jednat cílené reklamní preference.

Například ti, podepsal se na fotografii Občas uvidí reklamu týkající se fotografování. Tento obsah je prověřit lidmi pro "kvalitu a relevanci" před dodáním pohlavně přenosnými chorobami.

V srpnu 2011, StumbleUpon klopýtnutí dosáhl 25 miliard značku bodu, na nichž byl přidáním zakopává 1 miliardu eur měsíčně. v říjnu 2011, je to oznámila StumbleUpon překročili 20 milionů registrovaných uživatelů této služby.

Zdroje:




No comments:

Post a Comment

  • Read this blog in another language