Monday, July 23, 2012

Laura Dekker 16 yaşında Hollandalı bir Teengirl dünyada yalnız yelken tamamlar


Laura Dekker 16 yaşında Hollandalı bir Teengirl dünyada yalnız yelken tamamlar

Bir asma köprü geçmiş yelken o 20 Ocak 2011 tarihinde yola hangi liman onun gelişi için kaldırdı ise Laura Dekker gibi coşkuyla onlarca insan kutlama havaya ona yumruk pompalanır.

İnsanlar atladı ve Dekker salladı gibi coşkuyla, ağladı ve daha sonra önceki denizde onu selamladı olan annesi, babası, kız kardeşi ve dedesi, eşlik rıhtım boyunca yürüdü.

Laura Dekker görünüşte onun dünyadaki tek başına yelken en genç kişi yaptı Guppy adlı yelkenli gemiye bir yıldır süren bir yolculuk biten, Cumartesi günü St Maarten bir dok gemiye sabit bir ayak.

O ailesinin sarıldı ve kalabalığın seslenmeden önce ağladı.

Dekker o Yeni Zelanda kıyısına yakın bir teknede doğan ve ilk 6 yaşında yalnız yelken söylüyor. 10 yaşındayken, dedi, o dünyanın çizerek hayal başladı.

O Darwin, Avustralya gece önce babası ve arkadaşları ile limanda zaman geçirdikten sonra kahvaltı için çörek yemek, yolculuk sırasında onun 16. doğum gününü kutladı.

Dekker iki ay Abby Sunderland, 16 yaşındaki Amerikan denizcisi, benzer bir girişimi sırasında Hint Okyanusu'nun ortasında kurtarıldı sonra, Ocak 2011'de onu gezisi başlattı. Avustralyalı Jessica Watson Dekker daha bir kaç ay büyük, 16 yaşında bir 210 günlük yalnız yolculuk tamamladı.

14 yaşındaki Dekker ilk dünyanın etrafını yalnız onun planlarını açıkladı, bir Hollanda mahkemesi gidiyor onu engelledi. Hollandalı yetkililer, onun hayatını riske atmaya çok genç olduğunu savunarak, onun gezi engellemeye çalıştı. Okul yetkilileri o sınıfta olmalıdır şikayet ediyorlar.

O bir ilk yardım kursuna ve start almadan önce onu tekne ayarlamalar yapmak gerekiyordu. 29 Temmuz 2010 bir blog yazısı olarak, Dekker sonunda onu yolculuk planlaması için onu coşkuyla ifade etti.

Savaş "bir yıl sonra" "Ben gitmek için izin! Bu harika! "

Genç duraklı bir gezi 27,000 'den fazla deniz mili kapalı bir seyahat dergisi aracılığıyla yağsız gibi ses: şimdi Kanarya Adaları, Panama, Galapagos Adaları, Tonga, Fiji, Bora Bora, Avustralya, Güney Afrika ve, St Maarten , hangi o 20 Ocak 2011 tarihinde yola çıktı.

Son zamanlarda dünyanın geçti diğer genç denizcilerin aksine, Dekker tekrar tekrar uyumaya çalışmak ve onun 38-ayak (11,5 metre) yelkenli onarmak için yol boyunca limanlarda demirli.

Onun gezi sırasında, o dalış, yamaç dalış, sörf gitti ve yeni bir hobi keşfetti: o blogu söyledi flüt, oyun kötü hava koşullarında bir gitar daha oynamak kolay oldu.

Yolculuğun son ayağı denizlerde ve Cape Town, Güney Afrika'dan gelen şiddetli rüzgarlar vasıtasıyla Dekker aldı.

İki hafta kadar ona gelmeden önce onun blogunda yazdı "Ben varıştan sabırsızlıkla ve Ben zaten uzun zaman önce yapmak için yola ne olduğunu gerçekleştirilir gibi hissediyorum bile resmen yolculuğum sona ediyorum," Dekker yazıyor. "Ben yol boyunca çok kendim hakkında öğrendim ve ben de o kadar çok farklı ülkelerde temas gelen tüm farklı yerler ve farklı insanlardan çok öğrendim."

Onun varış sabırsızlıkla olsa da, onun için bekliyor olacak medya sabırsızlıkla değildir. Biz medyanın ilgi odağı altına gelecek şekilde "Her şey aniden yakında değişecek. Bu bölümü rüyalarımda herhangi göründü asla, çünkü o zaman gelmeden önce ben hala Atlantik Okyanusu'nda 12 gün daha var o kadar mutluyum. "

Guinness World Records artık tehlikeli girişimleri caydırmaya genç denizciler için kayıtları tanır, çünkü o yedeklemek etmeyeceğini söyledi.

kaynaklar:


No comments:

Post a Comment

  • Read this blog in another language