Wednesday, March 14, 2012

Як вони виявили Титанік


 
Як вони виявили Титанік

У 1983 році У. С. ВМС Управління військово-морських досліджень (ОНР), а потім і Управління військово-морської техніки (ОНТ), Нагороджений $ 2,8 млн. DSL для створення революційної системи транспортного засобу розвідки називається Арго / Джейсон. Перший етап розвитку, що зусилля будівництво системи Арго пошук, буксируваний автомобіль оснащений низьким рівнем освітленості телекамер і здатний працювати на глибині до 20,000 футів. Арго був успішно випробуваний в влітку 1985 року на Титаніку сайті, у відкритті розкішного лайнера РЕЗУЛЬТАТІ це.

Тестування прототипу Джейсон транспортного засобу, з дистанційним управлінням набагато більш-прив'язані автомобіля ім'я Джейсон молодший, і розвиток волоконно-оптичної системи обробки для використання в глибоке море було головним завданням у 1986 році. Волоконно-оптичні кабелі, хоча поширені сьогодні, були не використовується в морських глибинах і вимагають значних досягнень техніки. Традиційні коаксіальні кабелі неприємна з обмеженою пропускною здатністю, волоконно-оптичні кабелі дозволяють передачі величезної кількості кольорів зображення, інші дані і влади. Ніхто не успішно експлуатуються ROV HAD в дуже глибокій воді, як правило, використовується для волоконно-оптичної системи дротом, як це в глибокому морі.

Оригінальні після пенсії Джейсон був на десять років успішної роботи в 2002 році і замінити поточні Джейсон, здатні досягати глибини до 6,500 метрів (21,320 футів). Цей транспортний засіб, В даний час на море в західній частині Тихого океану, входить до складу У. С. Національний фонд Глибока управляється WHOI занурення для наукової спільноти океан Америки.

Удосконалення включають електроніку автомобіля декілька модернізацій і додавання цільової системи акустичні, який дозволяє транслювати AMPS звуки, пов'язані з операційною підводного човна, поліпшення реалістичності цільової підготовки, що пред'являються до ASW одиниць. Акустичної мішені запит, Джонстон говорить: "Тому що ASW екіпажі, щоб знайти і використовувати гідроакустичні буї для відстеження позиції підводного човна. Встановивши ці оновлення, вони будуть мати не тільки навчання з використанням візуального виявлення і поверхневих радари, а також з використанням гідроакустичних буїв та інших акустичних систем. Так собака AMPS уявити більш реалістичні цілі на підвищення близько до поверхні перископ ІПСШ протягом декількох хвилин, даючи екіпаж протичовнового можливість поглянути на автомобіль з радаром, а потім занурення, даючи їм акустичної точки зору. "Додав, що Джонстон Кілька ітерацій Такого роду вправи можуть бути виконані, імітуючи підводної діяльності в прибережній зоні.

До листопада 2001 року, приймально-здавальних випробувань було досягнуто, і транспортний засіб було отримано PMRF. Члени Навчений персонал поділ ITT Потім підрядник компанії, використовується об'єктом, хто експлуатує і обслуговує згодом AMPS. Після ухвалення, PMRF задаються мають поновлення роботи на транспортному засобі. "Перше, що ми зробили, щоб покращити дизайн електроніки, спрощуючи підключення та розміщення обладнання", Джонстон. "Ми зробили це для поліпшення працездатності, роблячи технічному обслуговуванні набагато простіше. З технічного обслуговування можуть легко знайти більш усунення неполадок контрольно-пропускних пунктах, простежити проводки, і заміна несправних компонентів і датчиків. Компоненти були також перебудовані і екрановані для мінімізації електромагнітних перешкод та фондового. Ми ж побудували додатковий набір електроніки, тому у разі виникнення проблем на борту, вся електроніка вересня може бути замінений запасним комплектом, AMPS Мінімізація простоїв. Хоча AMPS все ще онлайн, техніків ремонту електронних проблема собак в автономному режимі. "Нової електронікою були побудовані за контрактом з EG & G і перевірена на відповідність на Заході Bethesda Оперативна кодексу в космічній лабораторії електроніки 5300.

Джерела:

No comments:

Post a Comment

  • Read this blog in another language