Thursday, September 20, 2012


Italská výletní Costa Concordia po havárii

Italská výletní katastrof

450000000 dolar Costa Concordia výletní loď měla více než 4200 cestujících a členů posádky na palubě, když narazil do útesu pátek mimo malém italském ostrově Giglio po Kapitán nepovolený manévr.

5-letý Costa Concordia částečně potopila přes noc na pátek po nárazu skály poblíž Giglio, malý ostrov asi 18 mil od toskánského pobřeží. Nejméně 11 lidí bylo zabito v tom, co přežili, říkají byla chaotická a občas děsivé události, které vyvolaly scény z filmu Titanic. Jak pozdní úterý, italské úřady říkají, 24 lidí zůstává chybí.

Vody, které zůstaly v klidu po dobu prvních dnů na záchranu otočil trhané Pondělí, řazení trosky a vyvolává obavy, že další pohyb může způsobit některé z výše 500.000 litrů paliva na palubě k úniku do vod mimo Giglio, které jsou oblíbené u potápění potápěči a jsou součástí chráněné Toskánského souostroví. Záchranné operace byly pozastaveny po dobu několika hodin a to z důvodu rozbouřeném moři.

Kromě záchrany, hodně se soustředí již na lodi kapitána výletní akcí v průběhu a po uzemnění. Costa Cruises a italské státní zástupci budou obviňovat nehody na lodi kapitán Francesco Schettino, kdo oni říkají si loď off samozřejmě plout v blízkosti ostrova.

V dramatickém telefonickém rozhovoru propuštěn Úterý, byla pobřežní stráž oficiální slyšení nařídil kapitán, kdo opustil loď s jeho prvních důstojníků, zpátky na palubu dohlížet na evakuaci. Ale kapitán Francesco Schettino bránil pořadí, říkat to bylo příliš tma a loď byla převrácení nebezpečně.

"Jdete na palubě! Je to jasné  Slyšíš mě " pobřežní stráž důstojník zvolal kapitán uzemněné Costa Concordia seděl v bezpečí v životě vor a zoufalí cestující se snažil uniknout po lodi narazil do útesu mimo toskánského pobřeží.

"Je to rozkaz. Nečiní žádné výmluvy. Jste prohlásil" Opusťte loď. " Teď mám na starosti. "

Vězněn od nehody, Schettino objevil úterý před soudce v Grosseto, kde se ptal na tři hodiny. Soudce nařídil, aby držel v domácím vězení, jeho právník řekl novinářům, a italská média řekl, že se vrátil do svého domova poblíž Neapole.

Costa Crociere předseda představenstva a generální ředitel Pier Luigi Foschi řekl, že společnost by poskytovala Schettino právní pomoc, ale on se odloučil Costa z jeho chování, která tvrdí, že porušil všechna pravidla a předpisy.

"Kapitán Schettino vzal iniciativu jeho vlastní vůli, která je v rozporu s našimi písemných pravidel chování," řekl Foschi ve svých prvních veřejných připomínek od uzemnění.

Foschi obhajoval chování posádky, i když připouští, že cestující popsal chaotické evakuaci, kde členové posádky neustále bagatelizoval vážnost situace loď vrhl na stranu.

"Všichni naši členové posádky se chovali jako hrdinové. Všichni z nich," řekl.

Poznamenal, že 4200 lidí se podařilo evakuovat výpis loď v noci, během dvou hodin. Kromě toho byla na lodi evakuační postupy byly přezkoumány v listopadu loňského roku prostřednictvím externí firmy a přístavní orgány a žádné závady byly zjištěny, řekl.

Miller, který je ředitelem obchodní cesty pro hotely Intercontinental, řekl Costa zástupci mluvili cestující o případných náhrad a volných výletních poukázky. Ale kromě nákladů na plavbu, řekl, že platí stovky dolarů pro výlety během najíždění těchto přístavů a ​​jiných výdajů.

Foschi, Costa CEO, řekl, že si byl jist ", že budeme schopni najít materiálové řešení, který bude dělat jim radost." [Obrázek] "Naším cílem je, aby každý cestující získat odškodnění nejméně 10,000 € (více než 12.500 dolary) na materiálu utrpěla škodu a morální škody, jako je teroristický utrpěl, zničených prázdnin a vážné nebezpečí, že běžela, "řekl prezident Carlo Rienzi Codacons.

Tragédie Concordia, zdá se, se dotkne více než lodi cestujících a staffers a jejich blízkým. Celá plavba průmysl bude bolet tolik by případní křižníky rozhodnout proti přičemž k moři.

Poté, co viděl obrazy Costa Concordia, která najela na mělčinu poblíž italského ostrova minulý týden zahynulo nejméně pět lidí, to je pochopitelné, že značná část veřejnosti je rozhodování o tom, že možná cestovní není pro ně po tom všem.

Kromě ztráty použití Costa Concordia, karneval stojí náklady spojené s osobní újmy odpovědnosti a náklady na škody na lodi, když společnost očekává, že bude kryta pojištěním v obou případech. Společnost uvedla, že se pojistné krytí za škody na lodi se spoluúčastí zhruba 30.000.000 dolarů, stejně jako pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví s výhradou dalších spoluúčastí asi 10 milionů incidentu.

To znamená, že když pojišťovny zaplatí. "Zatímco vedení věří, že pojištění pokryje tyto položky v případě nedbalosti, nebyli bychom zcela vyloučit potenciální problém v upisovatelů," říká Conder.

Mike Eidson, právník Miami a bývalý šéf Asociace Trial Lawyers Ameriky, říká, že když vyšetřovatelé zjistit nehoda byla způsobena nevhodným akcí na kapitána, jak karneval navrhuje, by mohla společnost zproštěn odpovědnosti. Chcete-li vyhrát represivní škody v soudním řízení proti Costa nebo její mateřské karneval by sporu pravděpodobně muset prokázat hrubé nedbalosti společnosti a ne jen kapitán.

Italský ministr životního prostředí vyhlášen poplach o potenciální ekologické katastrofě. "V současné době nebyly žádné netěsnosti paliva, ale musíme rychle zasáhnout," ministr, Corrado Clini řekl RAI státní rádio.

Ještě před nehodou tam se hromadí volání z environmentalistů k omezení průchodu velkých lodí v oblasti.

Provozovatel lodi, Costa Crociere SpA, se přihlásil jeden z předních světových salvagers Smit Rotterdam, Nizozemsko, aby zpracoval odstranění 1000 stop (290 metrů) parníku a extrahovat palivem. Smit má dlouhou historii nakládání s vraky a úniků, včetně vyprošťovací uzemněných lodí přepravujících hromadné náklady a zabezpečení vrtné plošiny v důsledku hurikánu Katrina.

Zdroje:


No comments:

Post a Comment

  • Read this blog in another language