Saturday, February 11, 2012

A születése pénz-gép: linkedin.com


A születése pénz-gép: linkedin.com

hogyan LinkedIn kezdődött

Által alapított LinkedIn Reid Hoffman 2003-ban. Hoffman szerzett mesterképzésre Filozófia az Oxford Egyetemen, ahol volt Marshall Scholar, és egy főiskolai diplomát szimbolikus rendszerek a Stanford Egyetemen, ahol diplomázott kitüntetéssel. A Stanford és Oxford egyetemek tanult kognitív tudomány, a mesterséges intelligencia és filozófia. Mint mondja, mindig Hadd érdekelt, hogyan lehet javítani Népi ökoszisztémák, legyen az gazdasági, vagy állampolgári ismeretek vagy oktatás.

Általában Kik egyetemi diplomás diplomázott kitüntetéssel az elsődleges cél vagy terv válhat egy tudós, és Reid Hoffman nem volt kivétel. De kezdett meggondolja magát, nem becaus mondja, ha Legyél Scholar és közzéteszi egy olyan területen, mindössze 50 ember olvassa el, vagy, mint Will.

Így dolgozott az Apple és a Fujitsu mondta Socialnet megkezdése előtt a korai szociális hálózati oldalon. Nem ért egyet az irányba ment, úgyhogy beszélt Peter Thiel, a társ-alapítója PayPal, whome tudta a Stanford. Azt mondta: "Gyere velünk. Segítsen a PayPal." És Reid Hoffman csatlakozott PayPal.

Vajon a PayPal felelős az összes külső kapcsolatok, beleértve az infrastruktúrát kifizetések, Business Development, Nemzetközi, kormányzati és jogi. Reid játszott a PayPal megszerzése az eBay és a felelős partnerség az Intuit, Visa, MasterCard és a Wells Fargo.

Hoffman tisztában volt egész idő alatt, milyen az Internet Empower minden egyén establishe Ezek a profilok online, hogy az emberek, hogy "találok. Eu lesz, ha tudja használni a hálózatot, hogy hozzáférjenek az emberek, hogy jobban chart utad. Így hát használt a pénzt PayPal végéig LinkedIn. Alapvetően azt vázolta, hogy mit gondolt volna esküdni a termék össze az üzleti modell, és elkezdtem felvételi ember mondta.

Valójában, ha valaki tudja az értékét kapcsolatot, ez Reid Hoffman. 2003 májusában, az egykori Apple Inc.. LinkedIn és a PayPal vezetői indították el történelmi nappali, hívogató 350 történelmi kapcsolat, hogy csatlakozzanak a történelmi hálózati profilok és saját. Végére az egy hónap, 4,500 Hadd LinkedIn tagjai.

A Társaság által alapított Reid Hoffman és alapító csapat tagjai a PayPal és a Socialnet.com. A kék az Allen, Eric Ly, Jean-Luc Vaillant, Lee hower, Konstantin Guericke, Stephen Beitzel, David Eves, Ian McNish, Yan Pujante, és Chris Saccheri. Kaptak 2003-ban a Sequoia Capital Pénzügyi és tört kezdett, hogy minél több és több embert vonjanak be a szolgáltatás. A Bega mindenki észre értéküket.

Közül az első a LinkedIn alkalmazások lehetővé tagok megjelenítésére Ezek a könyvek olvasása, és lehetővé tette tagjai megjeleníteni A legújabb blogbejegyzések belül a LinkedIn profilja. 2010 novemberében, LinkedIn vállalkozások szabad listára Termékek és szolgáltatások Vállalati profil oldalakat, ez is megengedett LinkedIn tagjait, hogy "ajánlja" termékek és szolgáltatások ír bírálatot. Szintén támogatja a LinkedIn kialakulását érdekcsoportok, és a március 24, 2011 van 870,612 ilyen tagság csoportok, akiknek eléri a 377.000. A legtöbb larges a mun-Related Groups, míg a nagyon sokféle téma is kiterjed. Ezek a csoportok többnyire körüli szakmai és karrier kérdésekben, és jelenleg 128,000 Csoportok felsőoktatási és vállalati öregdiák.

2008 júniusában a Sequoia Capital, Greylock partnerek és más kockázatitőke-társaságok vásárolt 5%-os részesedést szerzett a Társaság a $ 53 millió a vállalat, amely megadja a poszt-pénzt értékelése körülbelül 1 milliárd dollárt. Mivel a november 3, 2011, LinkedIn működik a világ larges szakmai hálózat az interneten több mint 135 millió tagja van több mint 200 országában van jelen. Ötvenkilenc százaléka LinkedIn tagjai jelenleg kívül található, az Egyesült Államokban.

Valójában tagjai minden ország és terület engedélyezettek kivételével tagjai ragadozók, Irán, Észak-Korea, Szudán, vagy a szem. LinkedIn mondja: "Mint ilyen, és mint anyag a vállalati politika, nem engedjük számlák vagy tagja hozzáférést oldalunkon a ragadozók, Irán, Észak-Korea, Szudán, vagy a szem.

Alapján a harmadik negyedév 2011 mérőszámok, LinkedIn tagjai a lépést, hogy több mint 4000000000 keres a LinkedIn platform 2011-ben. Szerint a comScore, egyedi látogató (beleértve a tagok és nem tagok), amely átlagosan 87.600.000 a negyedben. Szeptemberben LinkedIn rangsorolva, mint a 34. leglátogatottabb honlap Világszerte szerint comScore, fel 54. csak egy évvel ezelőtt. ComScore mért 7600000000 oldalletöltések a harmadik negyedév. Ez magában foglalja 135m szakemberek szerte a világon, mint a november 3, 2011

126 százalékos teljes bevétel a fejlett évről évre $ 139,000,000. Ez volt a nyolcadik egyenes negyedév gyorsuló felső és az ötödik Egyenes negyed növekedés több mint 100 százalékos növekedést. Bérleti megoldások bevétel $ 71,0 millió, a növekvő 160 százalékos volt, szemben a tavaly időszakban. A negyed, bérleti megoldás áll 51 százalékos az összes bevétel képest 44 százalékkal az elmúlt évben.

Vajon Marketing Solutions bevétel 40.100.000 $, növelve 113 százalékos volt, mint a prioritások. Prémium előfizetés bevételek a negyedév végű at $ 28.400.000, akár 81 százalékos év azonos időszakához képest évben.

Reid Hoffman és Jeff Weiner nevezték az Ernst & Young National Az év üzletembere 2011 Teljes díjazottaknak. Hoffman és Weiner voltak a felismert felhasználásának kiegészítő ajándékokat dolgozni The Pursuit of egy közös ügy, amely csatlakozni szakemberek szerte a világon oly módon, még soha nem képzelte.

Forrás:



No comments:

Post a Comment

  • Read this blog in another language