Thursday, February 23, 2012

Hervorming van de Chinese culturele activiteiten tijdens een verbod op reclame tv-drama's


Hervorming van de Chinese culturele activiteiten tijdens een verbod op reclame tv-drama's

China bestelde een verbod op tv-reclame tijdens de drama's als onderdeel van de hervorming van de culturele activiteiten.

Advertenties zijn niet toegestaan ​​in het midden van de programma's voor de duur van 45 minuten vanaf 1 januari volgend jaar.

Dit was de autoriteiten zei in lijn met de "geest" van een recente vergadering van de Communistische Partij. De State Administration van Radio, Film en Televisie op maandag nieuwe regels die Uitgegeven onderbreken commercials uit tv-drama's, waardoor ze alleen maar back-to-back programma's entre lucht.

Binnenlandse bedrijven zijn de grootste besteders op Chinese tv-advertenties, maar sommige buitenlandse merken als Nike, Toyota, Coca-Cola, Procter & Gamble en Sony zijn ook aanwezig. De heer Zhao zei dat de nieuwe regels zouden de chaos te creëren als op korte termijn opnieuw te onderhandelen over tv-reclame netwerken Dat waren geveild slots zo recent als deze maand.

Eerder deze maand, Zowel de binnen-en buitenlandse bedrijven een record 14,26 miljard yuan betaald, of ongeveer 2,25 miljard dollar, voor de rechten volgend jaar adverteren op de grootste van het land-netwerk, China Central Television.Volkswagen AG, bijvoorbeeld, verpand 45,6 miljoen dollar in de veiling , volgens de Chinese reclamebureau Charm Communications.

China is niet alleen in de uitoefening Tegen STI advertenties. In 2008, de Franse president Nicolas Sarkozy voorgestelde initiatief te verbieden vergelijkbaar met advertenties op openbare netwerk France Televisions, Naar aanleiding van het model van de British Broadcasting Corp Maar Groot-Brittannië in 2010, de heer Sarkozy, Facing weerstand van bedrijven, de inspanning gedaald. Zuid-Koreaanse drama's op de zenders lopen zonder onderbreking.

Drama's behoren tot de meest populaire shows op de Chinese televisie, en tijdens luchten prime time, een van de hoogste ATTRACT reclame-inkomsten. Dit was de autoriteiten zei in lijn met de "geest" van een recente vergadering van de Communistische Partij.

De State Administration van Radio, Film en Televisie, een arm van de propaganda-afdeling, in de afgelopen twee hebben opgevoerd soa inmenging jaar in de tv-netwerken 'Operations. In 2010, het knippen van de hoeveelheid commercials stations uitgezonden in prime time Kan met een kwart. Dit jaar, je duwde hem om entertainment programmering netwerken omlaag ten behoeve van het moreel hoogstaande shows.

Eerder dit jaar, de toezichthouder Gedwongen Hunan TV, commercieel meest succesvolle provinciale China omroep, om "Supergirl", 's lands eerste en meest succesvolle talentenjacht, uit de lucht te nemen. Ambtenaren vertelden de entertainment-omroep die een achterbank zou moeten nemen om "waarden, verantwoordelijkheid en kwaliteit".

TV-zenders zijn duidelijk wat dit laatste zet over middelen al voor hen - Ze zeggen dat het zal resulteren in een verlies aan inkomsten. "Er wordt gezegd dat de TV-netwerken nu overwegen om de lengte van een aflevering verkorten van de oorspronkelijke 60 minuten tot 30 minuten, en daarna kunnen worden uitgezonden commercials Tussen deze!" Wrote Yantao Bi, directeur van de reclame-faculteit van de Universiteit Hainan, Op Zijn microblog.

De verhuizing lijkt niet vreemd of verkeerd zijn partij leden, die weten dat de communistische partij de controle over je altijd Culturele Activiteiten gehandhaafd. In een recente debaucle, howeve, het ministerie van Cultuur had op de eerste jaarlijkse Prijs voor de Vrede Chinees, China's antwoord op de Nobelprijs voor de Vrede vorig jaar die werd gegeven aan een Chinese dissident en gevangene als gevaarlijk worden beschouwd door de overheid te annuleren.

Kunstenaars die het ministerie van Cultuur de leiding van de prijs gekozen voor Vladimir Poetin, waarna het ministerie sluit de procedure.

Bronnen:

No comments:

Post a Comment

  • Read this blog in another language