Sunday, December 25, 2011

Çfarë do të angazhohen vetë për personin e 7 miliard botëve


Çfarë do të angazhohen vetë për personin e 7 miliard botëve 


Këtë javë bota do të arrijë 7 miliard njerëz. Për atë dhe për brezin e tij është në pritje problemet dhe sfidat e mëposhtme:
mungesa e ushqimit.
ngrohjen globale.
mungesa e energjisë adekuate
më shumë thatësira.
përmbytjet më shumë.
tërmetet më shumë.
më shumë # zënë këtë vend apo që
luftuar shumë
luftërat më shumë
shpenzojnë më shumë mbi armët
më shumë ndotje me lloje të ndryshme.
racizmit më shumë
mohimin e më shumë të drejta për të tjerët
thirrjet më radikale
lakmia më shumë dhe monopol
abuzuar më shumë i fëmijëve
më shumë burime rraskapitëse
hendeku të madh brezave
brutaliteti më këtu dhe atje
më shumë papunësi
më shumë familje ndarje


Tani, të tillë një qenie të dobët e sapo lindur të njeriut, si mund të ndjehen përgjegjës. 


Mund të përmendur vetëm një angazhim të vetëm nga ana juaj për lehtësimin e barrës së të paktën një pjesë të vogël të këtyre vështirësive të rënda dhe sfidat në këtë të njeriut të varfër të vogël 


Koment ju lutem. Komentet tuaja do të publikohen dhe do të jetë një frymëzues për udhëheqësit e botës përgjegjëse të fatkeqësive deklaruar previouly për njerëzimin.


Burimet:
abs.gov.aulau

Country Navigator
bbs.gov.bd
dane.gov
اcbssyr.org
IndianPopu..
ssb.no
census.gov
census.gov.pk
China..
abs.gov.au
statcan..

No comments:

Post a Comment

  • Read this blog in another language