Monday, December 26, 2011

Уштеда енергије и ветром ротора бродова


Уштеда енергије и ветром ротора бродова

У марту 1925, Бест-механика садржану иновација под називом "ротора брод", изумео немачки инжењер Антон Флеттнер. Брод је слављен као "први нови развој у бродове, јер најраније навигатори открили су могли да искористе моћ ветар". Буцкау, први од ротора бродова, садржану две шупље куле од челика, 10 фт у пречнику и 65 фт висок, монтиран. на пивотс Поверед би 9-КС мотори. Куле користи Магнус ефекат-ветар струја удара ваљке изврши сила отприлике под правим углом у односу на правац ветра. После почетне Јумпстарт од мотора, цилиндра кретања изазвао брод да напредују, АМ пријављених. Његова дизајнери тврдили брод оутран друге бродове, као и теретни пароброди. Основна идеја је била да користе Магнус ефекат.

Након завршетка свог суђења, Буцкау кренули у свој први путовању у фебруару 1925, од Данциг у Шкотску преко Северног мора. Ротора успео да издржи чак и стормиест време, и ротора брод могао лепљивост, односно упловити ветар на 20-30 степени, док је брод са својим оригиналним плове опрема није могла да лепљивост ближе од 45 степени у ветар. Више од 80 година након ротора брода рођења и смрти мотора показао најпрактичније у време инжењери су у потрази за модерне методе контролисања ветрова за погон бродова терета.

Већина ротора бродови имају систем са електричним мотором који омогућава заустављање или иницијал стартовање ротора од стране морнара. Ово омогућава да контролише морнар обртаја ротора и правца спина. Међутим, Буцкау која је преименована у Баден Баден добио уништена у Карибима буру у години 1930. Касније је изграђена много напредних ротора брод који је чак и данас користи.

Е-Брод 1 од 'Енерцон ", један од водећих светских компанија у сектору енергије ветра из Немачке. Е-Брод 1 користи енергију ветра да се смањи трошкове горива и такође помаже да се смањи емисија издувних гасова. За разлику од Моруна Скисаил који користи огроман парасаилали Е-Брод 1 користи четири џиновска 25 метара, 4 метра у пречнику, ротирање, вертикално метала једрење ротора позициониран два напред и два назад како би искористили енергију ветра. Е-Брод 1 је дизајниран тако да смањи трошкове горива за 30 одсто.

Технички подаци Е-Брод 1:
Дужина: 130 метара
Ширина: 22.5 метара
Газ: 6-9 метара
Тонажа: 10.500 тдв / 9.700 тдв
Брзина: 17.5 чворова
Снага мотора: 2 к 3500 кВ

Труп вибратеа када кула ротира на неколико стотина обртаја, и да буду причвршћени завртњима Браће би зауставити вибрације. Сада, са највише цене нафте, Магнус ефекат брод назад. Његов дизајн је разрађен за бродове свих класа, као и инструментализованих тестови показали су ефикасност уређаја. Дан ротора уз помоћ виндсхип може на крају бити на дохват руке.

Онда је дошао Унесите Бергесон, морнарице архитекта са дипломом са МИТ, који је провео живот у бродоградњи индустрији, надзор производњу нуклеарне подморнице за Генерал Динамицс и функционисање као генерални директор два велика бродоградилишта. Године 1979 је основао Ветар Брод за промоцију идеје и, као његов први велики пројекат, предузела истраживање једра енергије за САД поморске управе.

Бергесон приметио да, упркос чињеници да је Флеттнер ротора брод радио и најмање још један брод отишао у ротору комерцијални сервис, идеја постепено умро. "Бродарства није било стало до штедње енергије", рекао је Бергесон. "Нафта је Диме барел и заменио угаљ. А то време Флеттнер окренуо пројектовању авиона.

Бергесон ставио своју теорију на пробу у 1981. Он је дизајниран 3000 квадратних стопа плове за 3100 тона мртве тежине брода мини чипка, теретни послује у Царибеан из Њу Орлеанса. Његови прорачуни су показали да ће уштеду горива у просеку око 20 одсто. После 18 месеци рада, брод власник објавила стварне резултате. Штедња је задовољавајући 24 одсто.



Извори:
flettnerpat




No comments:

Post a Comment

  • Read this blog in another language