Tuesday, May 24, 2011

Si për të përmirësuar veten


Si për të përmirësuar veten

Për të përmirësuar onself është i ngjashëm me përmirësimin e ndonjë tjetër
përveç në zbatimin e sugjerimeve.
Është e lehtë për të sugjeruar, por e vështirë për t'u zbatuar.

Së pari, mungesa e gjetur, merrits, dhe të meta.

Para se të marrë parasysh përmirësimin e ndonjë sistem, i cili në këtë rast është një person, dhe në veçanti është e veten, ajo është e necceassary të
- Analizojë sistemin.
- Diagnozë meritat e veta, mungesa, dhe të meta.
- Sugjerojnë ilaç për mungesat dhe të meta.
- Sugjerojnë politikave për të maksimizuar fitimin që mund të arrihet me meritat e dikujt.
- Sugjerojnë politikave për të minimizuar efektin e mungesave dhe të meta që nuk mund të rregullohet.

Një person i përfshin këto në një:
- Një trup me shëndetin dhe aftësi të kufizuar fittness.
- Një trurit me aftësitë dhe dobësitë.
- Një njeri me nevojat e emocionet, ndjenjat dhe kërkesat.
- Një shkallë e aftësive dhe shkathtësive të fituara nga talente të trashëguar dhe inteleigences, rritur për shkak të arsimit dhe trajnimit.
- Habbits që ndikojnë në të gjitha më sipër.
- Një envirnment përreth që nga ana e përfshin punën, familjen, fqinjët, shokët dhe të mjedisit
- Aftësia për të komunikuar advantageously me këto qarqe është e prekur nga dhe ndikon në të gjitha këto anët e një personi.
- Një vetëdije e vazhdueshëm të ndryshimeve në mjedisin rrethues econimcally, shoqërore, politike, dhe kulturore.

Mbani në mend se ju keni burime të kufizuara për të shpenzuar mbi përmirësim të tilla, këto burime janë:
- Paratë tuaja në dispozicion për të bërë në përmirësimin e nevojshme.
- Kohën e kërkuar.
- Aftësia juaj fizike për t'i bërë ballë këtyre përmirësimeve të propozuara nga
- Aftësia juaj emocionale për t'i bërë ballë të përmirësimeve të propozuara.

Pyetjeve të mëposhtme të lindin menjëherë:
- Nuk kam nevojë për edukim shtesë të vazhdueshëm  dhe nëse po, në të cilën fushë dhe deri në çfarë mase  dhe çfarë është e do të të ardhurave prapa
- Nuk kam nevojë për të rregulloj disa nga habbits e mia për të bërë më të përballuar më mirë me punën, familjen, fqinjët, ose miqtë  Stop-pirja e duhanit për shembull
- Nuk kam nevojë për të marrë disa hobi të ri apo hobi që mund të tërheqin miqësi të reja dhe të njohurit me potencial më të për kënaqësi, lumturi, sukses në punë dhe të biznesit
- Nuk kam nevojë që të zgjerohet fusha ime e ndërgjegjësimit të trendeve të reja në biznesin tim
- Nuk kam nevojë për të mësuar më shumë mbi temën e maksimizimin rezultatin për shpenzimet e parave të mia, shembull tipik është, veshje vacating, dhe të ushqyerit.
- Nuk kam nevojë për të marrë disiplina të reja për fittness më të mirë fizike të tilla si vrapim, golfing, apo edhe Yoga-ing.
- Nuk kam nevojë të shikoni për më mirë lumturia-duke sjellë libra

Një post të veçantë do të përqëndrohemi në një metodë për të lënë duhanin-kimike-free.


No comments:

Post a Comment

  • Read this blog in another language